** sön 8 jan **
2012-01-08 @ 17:45:40
 

Sista, sista dagen innan jag börjar jobba och jag vill inte dit...jo, till barnen....kan länga ihjäl mig efter dem...men inte till det andra...Hur kan det komma sig att man är så less på sitt jobb fast man egentligen älskar det...Jo, det är nya saker som man ska lära sig och jag är inte kababel till det...jag är knäpp för jag får inte in ngt längre...

En massa j--vla pappersarbeten, dokumentation som man knappt hinner, in med flera ungar fast det är fullt för kön ska bort. På ngt vis ska vi fungera som en  nga robotar som aldrig kan bli trött.....Jag är så jääkla less på det...men vad ska jag göra...börja plugga..till vad då är nästa fråga??? Hur ska jag försörja mig då under den tiden..ta lån igen....nää, usch,,, det ser mörkt ut....
Nääm jag är så jävla (ursäkta min svordom) trött på skiten....Trodde det skulle gå över nu när jag varit långledig men icke...

När jag har min kamera och få göra det jag tycker är kul då mår jag bra!!! Men det får jag ingen lön för att gå runt och roa mig...

Idag har jag även anmält mig till viktväktarna online i 3 mån....Nu ska jag ner i vikt innan jag når 100 kg...Trodde aldrig att jag skulle väga så här mkt ngn gång..Kilon har liksom smugit sig på...Så här mkt vägde jag inte ens med när jag vänta barnen...näää, nu så..ska jag fixa det..om det inte håller så har jag ändå försökt...

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2012-01-09 @ 09:53:23
 
Du gör drastiska förändringar på alla håll samtidigt, det är modigt! Jag är oxå farligt nära 100 kg gränsen och inte heller jag har vägt så här mycket ens när jag väntade töserna. Jag började ju förra året med att powerwalka, men så gick jag ju och bröt min andra fotled oxå. Hoppas att det kan fungera nu efter ett år... Något måste jag göra.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0