** kamera sönder igen **
2012-06-17 @ 16:26:06
 

Ja, precis som i rubriken...Tror inte det är sant alltså...men det är det...
Jag tog kort den 5 juni på en collegas tjej som tar studenten och skulle byta objektiv och där sattt det fast..gick inte att rubba....Framåt kvällen gick det inte ens att ta bilder heller med det....autofokusen paj..Så jag har skickat iväg det och det kommer att kosta 2 000 kr + nytt 50 mm objektiv...Där rök mina skattepengar...fy sjutton så trist det är....
Helst så skulle jag vilja köpa en ny kamera men det har jag inte råd med....MIn är ju 3 år och känns trist att laga den igen utifall det går sönder flera ggr...men men...

Så dagen innan skolavslutningen hade jag abstenent här hemma....Jag hade ju ingen kamera att fota med...Skolavslutning vill jag ju ha fiiiina bilder....Stora ungen skulle ha sin till klassrummet så den fick jag inte låna...tom fråga om jag fick hyra den...ringde nga samtal så till slut fick jag låna grabbens tjejs nikon....och det gick faktiskt bra fastän allt är tvärtom en canon...

Ni har ju sett bilderna innan. De är tagna med nikon...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0