** Närmare våren **
2012-03-04 @ 16:12:56
 

Nu är vi inne i mars och vi närmar oss våren ....
Igår var det ljuvligt och jag fick äran atttvätta bilen på hemmaplan...Det var inte det roligaste kan jag säga..
Efter en omgångo ch jag tyckte den såg fin ut men efter det blöta torka så såg man hur skitig det var fortfarande..Jag fick avfetta och gno med ngn annat medel innan den blev ren...Men ren blev den...

Idag skulle vi ha åkt till skidbacken för att tösen ville prova att åka slalom men det kom ingen sol förrens sent på dagen och då tyckte jag det var försent...och sen ahde jag ont i knoppen oxå..:Denna nedrans snor kan ju försvinna tycker jag..känner av bihålerna så det skriker om det...så jagl åg faktiskt i flera timmar på sängen och slumra av och till....

I hela 4 v har vi hållt oss samms här hemma men igår rök vi ihop och inte om pengar denna gång utan om barnen som är så tjuriga här hemma....Då blev tydligen jag den som blev syndabocken av det hela...så nu kännner jag det att jag har misslyckas med mitt uppdrag här i livet,  av att vara en bra förälder...

Hur eller vad jag än gör så blir allt fel...alltid är det jag, jag..ingen annan gör tydligen fel i vår familj..


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0