ÅR 2013
2013-01-18 @ 18:22:00
 
Jaha, ytterligar gång då jag inte hunnit skrivit ngt här...
 
Det kommer att komma lite bilder från jul och nyår här ...
 
Från den 27 dec - 8 jan så har jag legat sjuk i ngn envis virus..
Det börja med torrhosta, övergick till smärta med hosta i luftrören som blev slem till slut, till sist tappa jag  rösten och fick feber....när väl den gick bort fick jag yrsel....Jag kunde gå upp och hänga tvätt sen var jag tvungen att  lägga mig igen för det snurra och eka...men jag var firks enl vårdcentralen....alla värden, och sänka var bra, så det var bara ett virus..
 
Under nyår så hade jag ett bröllop bokat sen 1 år tilbaka så det var bara att pallra sig iväg..och jag tyckte jag kände mig ganska ok förutom ingen röst...men fikc stå för det sen då jag blev liggande ytterligare flera dagar...
 
Vi käka och så men jag var inte så pigg på kvällen men gjorde mitt bästa....
Vi skulle skicka upp sånadär fina ballonger men det gick inte för det blåste för mkt..inga smällare hade vi..så flickorna tyckte det inte var så roligt...
Vi tittar på de andra tänkte vi, men bara för det så var det inte mkt som lös upp himmlen...
Jag hann fota ngt men det bara det...
 
 
 
 
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0