**Vattenläcka på jobbet**
2013-01-23 @ 20:10:00
 
Oj, vilken dag det var idag.....
Vi hade våra grupper då vi är indelade med andra småbarnsavdelning i 3 olika ämnesgrupper, No/Ma, skapande/Konstuktion, språk...
Jag har skapande just nu med de större barnen 2½ åringarna.....medans vi sitter å klipper och klistrar så börjar
brandlarmet att låta.....och länge....
Så vi trodde det var en oförberedde träning så det blev ju lite smått kaos då vi var blandade barn på 3 olika ställen. Hur i heal friden skulle vi kunna rapportera att alla barn är med...så man inte glömmer ngn i ngn vrå...
det där lär att tänka på...Vi har ju en brandutrymningsplan men det är ju om vi är på respektive avdelning...där fick vi ngt att tänka på för det kan ju hända när som helst....
 
Hur som så när vi satt på skorna så ser jag att nga är kortärmade, och sa att vi kan inte släppa ut de i -18 grader...så ngn sprang och kolla och hur det lågt till och då var det en massa vatten som sprutade ner från taket vid stora entren och då har brandlarmet gått på, ....Fråga mig inte varför.....
ett rör som gått sönder till ngn kran uppe på vind och stått och pumpad ut vatten i ca 30 min,.....
Imorrn får vi dommen om ngt blivit förstört...
 
Detta hände för 2 år sen men då hade det stått och pumpat vatten över en julhelg...Då blev köket där maten lagas förstört..Tog 6 mån innan det var återställt...
 
 
- Tävling - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0