** premiärgrillning 3 mars **
2013-03-03 @ 20:37:00
 
Vaknade av att solen stråla in genom sovrumsfönstret.....En rask promenad blev det med sambon på morgonkvisten. Tyvärr så var det halt på vissa ställen så där gick det inte så fort...men skönt...Jag njuter av fågelkvitter och sol och takdropp....
Vi hade även  premiärgrillning med hamburgare idag...så mysigt så....
Så här skulle varje dag vara och att man var ledig just vid såna tidpunkter....
 
Jag har även skypat med sonen min i nästan 25 min...dock utan bild men helt otroligt att man kan höra så bra fast han är på andra sidan jordklotet...Det lät som han var i grannbyn..
De hade det varmt, nästan för varmt för man orka inte göra ngt när solen står högt på himlen....
 
De finns i mina tankar precis hela tiden...Inte för att jag är orolig på ngt vis...de reder sig...Grabben är finurlig på många områden men man tänker att nu ska vi lägga oss, ja då vaknar de - vad ska de göra osv..de finns hela tiden med mig....Tänk vilken upplevelse!! att en annan inte gjorde ngt sådant, Nää, man flyttade hemifrån, plugg och sen blev det kille och sen var cirkeln sluten....
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2013-04-16 @ 22:13:31
 
mysigt att grilla.
å snart blir de ännu mer så.heja våren kom fram nu.
kramar
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0