lite bebisgos
2014-02-14 @ 21:54:00
 
En collega som har vik som assistent hos oss fick barn här för nga veckor sedan och nu fick jag komma å hälsa på de...så söt och så snäll....dock låste jag in hälften av fotoprylarna  i bilen så jag ska få komma dit igen...jag tog med mig en del av prylarna för jag visste inte hur deras nya hus såg ut innunti, vad jag skulel behöva. När jag sen skulel ha nyckeln så var den borta...grabben fick komma med extra nyckel så jag kom hem sen...för sen på kvällen skulle vi på bio "Frost" så det var lite stressigt...Den hittades under deras skohylla....Förmodligen höll jag i mina väskor, släppte ner de i hallen när jag kom in och hade väl nyckeln i handen och släppte den med så den hamna på golvet och hamna under skohyllan..Skulle ha varit dit idag då jag är ledig (se) men deras  3 åring belv inlagd för lungiflammation så det får bli en anann gång..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2014-02-20 @ 17:39:12
 
Första bilden är fantastisk!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0